Kastély Racing Team

Nekiálltunk annak, amire semmi esélyünk nincs, hogy valóra váltsuk. Meglátjuk, elég-e hozzá a barátság és a lelkesedés.

Friss topikok

  • Szucsibaacsi: Azért Látszik Toscano Vasas Marco barátunk önelégült mosolya amint látja, hogy a gépjármű lassan s... (2012.04.14. 14:52) Bomlunk
  • Pipi: inkább feketenép az :D (2011.11.17. 18:48) Egy újabb lépés
  • Szucsibaacsi: Szép volt.. jó volt.. és betyár messze.. :D (2011.11.15. 16:48) Donor bontás
  • Pipi: abszolút :) (2011.10.05. 18:24) Tank
  • verdzsó: jólvan na :D (2011.10.02. 22:28) Pipi

Címkék

HTML

Pipi

2011.09.25. 22:25 :: Pipi

Na amíg sok mondanivalónk nincs a kocsinkról, elkezdünk egy bemutatkozó sorozatot a csapat tagjairól.

1988-as évjáratú vagyok, Pest mellett Gyálon tengetem a napjaimat. Kicsi korom óta menthetetlen autómániás vagyok és mint minden gyereknek, nekem is régi vágyom, hogy autóversenyző lehessek. A sportág nem nagyon volt kérdés, mindig is lenyűgözött a rali, minden egyéb szakágnál jobban érdekelt világ életemben. 19 évesen lett jogsim, nem sokkal utána szert tettem egy öreg Alekora is. Nagyjából azt kell róla tudni, hogy a szoci autók közül is az egyik legbajosabb. Nagyjából az volt a felállás, hogy vagy megtanulok valamelyest szerelni, vagy éhenhalok miatta. Elkezdtem szerelgetni, tuningolgatni szolidan az autót, közben annyira fellelkesültem, hogy otthagytam szép és kényelmes állásomat és elmentem autószerelőnek.

Már a papír megszerzése előtt is kaptam munkát egy helyi autószerelőnél, ahol azóta is dolgozom. Aztán az Alekonak mennie kellett, majd az utána jövő Skoda se sokáig volt meg. Így egy ideje saját autó nélkül űzöm a szakmát, időközben két barátommal összeraktunk egy kisebb műhelyt magunknak, itt épül majd a versenyautó is.

Sok-sok éve téma a baráti körben, hogy el kellene indulni versenyen, de egy-egy utcai gyorsulásnál, szerpentines autókázásnál tovább sose jutottunk, a pénz mindig beleszólt. Nemrégiben azonban Szücsinek felvetettem a témát, aki meglepetésemre azonnal igent mondott és azóta is rajta van a témán velem együtt. És azt mondtuk, most, vagy soha, kezdjük el! Elviekben az én leszek az egyik szerelő az autó megépítésekor és jó eséllyel a szervizparkban sem fogok unatkozni. Emellett én vezetem a versenyautót, így az én szememet kaparják ki a többiek, ha egy szétdőlt romot hozunk csak le a gyorsaságiról.

Természetesen ez ketten megoldhatatlan lenne, ezért az igazi nagy  dolog a többiektől kapott segítség. És kimondhatatlanul hálásak vagyunk mindenkinek, aki segít abban, hogy ez az álom valóra válhasson nekünk.


Mindenki ír egy ilyen bemutatkozó posztot magáról, de amint elkezd épülni az autó, látjátok majd, ki mit csinál úgy igazából.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kastelyracing.blog.hu/api/trackback/id/tr353256449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verdzsó 2011.10.01. 10:48:59

te vezeted?:D:D:D:D:D ha értem jössz, akkor is fosok néha, mert úgy vezetsz mint egy állat! :D

Pipi 2011.10.01. 14:01:27

de eddig mindig egészben maradtunk, nem? na itt pont az a cél, hogy a lehető leggyorsabban vigyük végig az autót :D
süti beállítások módosítása