Kastély Racing Team

Nekiálltunk annak, amire semmi esélyünk nincs, hogy valóra váltsuk. Meglátjuk, elég-e hozzá a barátság és a lelkesedés.

Friss topikok

  • Szucsibaacsi: Azért Látszik Toscano Vasas Marco barátunk önelégült mosolya amint látja, hogy a gépjármű lassan s... (2012.04.14. 14:52) Bomlunk
  • Pipi: inkább feketenép az :D (2011.11.17. 18:48) Egy újabb lépés
  • Szucsibaacsi: Szép volt.. jó volt.. és betyár messze.. :D (2011.11.15. 16:48) Donor bontás
  • Pipi: abszolút :) (2011.10.05. 18:24) Tank
  • verdzsó: jólvan na :D (2011.10.02. 22:28) Pipi

Címkék

HTML

Tank

2011.10.05. 00:03 :: tanknat

Üdv!

Breuer András "Tank" vagyok, ez utóbbi néven ismernek a legtöbben, úgyhogy a továbbiakban ezt használom itt fenn. A 20as éveim elején járó valaki vagyok, jelenleg Szegeden próbálok valami diplomaszerűséget összevakarni. Az autókat és a motorsportot  már kis pöcsös korom óta imádom, de hát meik fiú nem akinek volt játékautója. A rally nem kimondottan a kedvencem, de mivel ott is többnyire autókkal versenyeznek, ezért a szeretet megvan. Pipi urat a törzshelyünkön ismertem meg, és mit ne mondjak nem indult túl fényesen a kapcsolatunk, hála a nőknek meg az alkoholnak, de ez hamar megváltozott, sőt mára már kijelenthetem, hogy egy jó barátom. Szűcs úrral való kapcsolatomról felesleges is bármit írni, magáért beszél, olyan mint az öcsém! :D A csapathoz való csatlakozásom igazából egy kis vicces kijelentésből és rengeteg unalomból alakult! Gondoltam, felajánlom viccesen, hogy a kétkezi munkások között elkelne valaki, aki ért a szervezéshez, van érzéke az üzleteléshez, egyszóval kell egy értelmiségi is. :D Meglepetésemre nagy örömmel és komolysággal fogadták az ötletet és tudtam, hát akkor nincs visszaút. Úgyhogy most itt állok, mint a csapat menedzsere és egyből kaptam egy csinos, de kissé szeszélyes asszisztenshölgyet Vera személyében. :D fő üzletpolitikám: Sok! pontosan a fele! :D:D       "Ti koptassátok a gumit én koptatom a billentyűket"

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kastelyracing.blog.hu/api/trackback/id/tr923279177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanknat 2011.10.05. 00:07:49

Remélem mostmár boldog vagy pipi úr! :D
süti beállítások módosítása