Mindenki (Csonti is, Szűcs is, én is és néha még Díler is, csak a Marco nem:D) dolgozik valami munkahelyszerűségben, így megálltunk egy hétre, de ma újult erővel ugrottunk a műhely mélyére.
Volt ugye egy meghajtogatott kész hátsó kapunk és egy félkész első. Reggel Kastélyban találkozó, energiaital, cigi, reggeli és hajrá, Csonti a sárga Patrol gyilkos füstjét rámeregetve elindult, én meg utána és 10kor már nagyban hajtogattuk a csövet az autó mellett. Az eredmény délutánra egy egyelőre csak érintőre, a pozicionálás kedvéért lehegesztett, de csak-csak lehegesztett első és hátsó kapu és hátsó letámasztás. Csonti persze maximalista és elégedetlen, ezért még kicsit bele akar variálni, mielőtt beleszerkeszti a tetőmerevítést, a hátsó keresztet és az ajtómerevítéseket. Mindenesetre nagyon bíztató a jelenlegi állás.
Mivel mint említettük, Csonti eléggé igényes és csak teljes munkát végez, készít egy toronymerevítőt és a futóműerősítések valamint a kartervédő is az ő keze munkáját fogják dicsérni. Közben születnek sorra az ötletek az apróságokkal kapcsolatban,mit, hogyan variáljunk, hogy kicsit jobban tapadjon, kicsit gyorsabban kanyarodjon, kicsit nehezebben sérüljön és kicsit könnyebben lehessen javítani. Nem rohanunk, de haladunk :)
Közben teljesen szétbontottuk az alkatrészautót, már csak darabolni kell