Kastély Racing Team

Nekiálltunk annak, amire semmi esélyünk nincs, hogy valóra váltsuk. Meglátjuk, elég-e hozzá a barátság és a lelkesedés.

Friss topikok

  • Szucsibaacsi: Azért Látszik Toscano Vasas Marco barátunk önelégült mosolya amint látja, hogy a gépjármű lassan s... (2012.04.14. 14:52) Bomlunk
  • Pipi: inkább feketenép az :D (2011.11.17. 18:48) Egy újabb lépés
  • Szucsibaacsi: Szép volt.. jó volt.. és betyár messze.. :D (2011.11.15. 16:48) Donor bontás
  • Pipi: abszolút :) (2011.10.05. 18:24) Tank
  • verdzsó: jólvan na :D (2011.10.02. 22:28) Pipi

Címkék

HTML

Sün

2011.09.25. 23:02 :: Sancibaba

Na mivel Pipi barátomtól meghívást kaptam ebbe az autóversenyzős mókába mint szerelő "segédmunkás", illik magamról írnom egy rövid bemutatkozást. Lévai Sándor a becsületes nevem, Gyálon lakom, 24 éves vagyok, orvosi műszerek szerelésével foglalkozom. Pipit kb. 10 éve ismertem meg, ifjú korunkban egy helyen züllöttünk, és a gyerekkori ismerettségből barátság lett az évek folyamán. Én is megszállott autómániás vagyok, sajnos autós pályafutásom nem kezdődött túl fényesen, az autók szerelése, javítása helyett inkább a teljes leamortizálást helyeztem előtérbe, amibe beleuntam kb. a nyolcadik autó után. És mivel költséghatékonyabb ha az ember maga szereli az autóját, elhatároztam, megtanulok autót szerelni, ezért külön köszönet a barátoknak akik megtanítottak a különböző fortélyokra. Jelenleg egy Trabant, alias "Tűzmadár" boldog tulajdonosa vagyok, amihez egy éve sikerült hozzájutnom, elég romos állapotban, mára egy egész szép kisautó lett belőle.

Sajnos az autósportok anyagi vonzata miatt le kellett tennem az ilyen irányú álmaimról, de úgy érzem, mint szerelő segítség, így is sok élményben lehet részünk, és lesz is, rajtam ne múljon! B*SSZÁTOK NEKI !!! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kastelyracing.blog.hu/api/trackback/id/tr773256573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása