Kastély Racing Team

Nekiálltunk annak, amire semmi esélyünk nincs, hogy valóra váltsuk. Meglátjuk, elég-e hozzá a barátság és a lelkesedés.

Friss topikok

  • Szucsibaacsi: Azért Látszik Toscano Vasas Marco barátunk önelégült mosolya amint látja, hogy a gépjármű lassan s... (2012.04.14. 14:52) Bomlunk
  • Pipi: inkább feketenép az :D (2011.11.17. 18:48) Egy újabb lépés
  • Szucsibaacsi: Szép volt.. jó volt.. és betyár messze.. :D (2011.11.15. 16:48) Donor bontás
  • Pipi: abszolút :) (2011.10.05. 18:24) Tank
  • verdzsó: jólvan na :D (2011.10.02. 22:28) Pipi

Címkék

HTML

Marco

2011.09.28. 22:08 :: Toscano Marco

Üdv. mindenkinek!
A becsületes nevem Toscano Marco és ez az én bemutatkozásom. Nem vagyok nagy író, szóval legyetek elnézőek.
92-ben születtem Budapesten, Gyálon lakom és az én kertem ad otthont a mi kis  műhelyünknek illetve mostmár a Kastély Racing Team-nek mind az egész versenyautó építésében mind tárolásának. Szerepem a csapatban még kérdőjeles de mindent megteszek a csapat támogatásáért. Pipi barátommal 2 éve ismerkedtünk össze, Sünnel kicsit régebb óta, azóta is minden nap együt lazulunk és "dolgozunk". Igazából a rally nem az én szakterületem de 2008-óta vagyok a gumifüst megszállotja és ott vagyok minden MDSZ rendezvényen mint néző és segítő. Rajongok a szép utcai BMW-ékért és az
igazi JDM versenyautókért. Nekem 2 éve van jogosítványom és egy Matiz után most egy E36-ot hajtok. Imádom a hegyi "touge" utakat, számomra minden kanyar egy kihívást jelent amit le akarok győzni. Célom minnél több vezetési teknikát elsajátítani, legyen szó murvás rallyról vagy igazi driftről. Szeretnék megtanulni profin szerelni és hasznos tagja lenni a csapatnak.
Egy mondással búcsúznék, A Drift King Keiichi Tsuchiya mondta:
"それは角を回って速い方法ですので、私が、最もエキサイティングな方法ではないドリフト"

"I drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kastelyracing.blog.hu/api/trackback/id/tr263263790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása